INFORMACJE OGÓLNE
64. edycja Kortowiady rozpocznie się 28 maja 2025 roku i będzie trwała cztery dni. Koncerty na Plaży Kortowskiej będą odbywały się od 29 do 31 maja 2025 roku
Line-up na 2025 rok został zamknięty i nie przyjmujemy bezpośrednich zgłoszeń. Dla zespołów, które chcą zagrać na kortowiadowej scenie przygotowujemy nowy konkurs, którego szczegóły ogłosimy do końca roku.
Pełne informacje dotyczące występów artystów udostępnione zostaną po ogłoszeniu wszystkich wykonawców (na początku maja 2025). Wtedy też do sprzedaży trafią bilety jednodniowe.
Udział w wielu wydarzeniach towarzyszących (m.in. sportowych, rozrywkowych) jest bezpłatny. Biletowane są koncerty odbywające się na Plaży Kortowskiej oraz wydarzenie Silent Party.
Uczestnikiem Kortowiady może być:
- dziecko do 4. roku życia bez konieczności zakupu biletu,
- osoba małoletnia pomiędzy 4. a 16. rokiem życia wyłącznie w obecności jej przedstawiciela ustawowego lub innego upoważnionego opiekuna (po dostarczeniu oświadczenia, które stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu),
- osoba małoletnia, która ukończyła 16. rok życia, ale nie ukończyła 18. roku życia wyłącznie po podpisaniu przez jej przedstawiciela ustawowego lub innego upoważnionego opiekuna najpóźniej przed wejściem na Imprezę oświadczenia dotyczącego uczestnictwa osoby małoletniej w Imprezie oraz o ponoszeniu pełnej odpowiedzialności (w tym materialnej) za w/w osobę małoletnią (wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 do Regulaminu),
- osoba pełnoletnia.
O akredytację mogą ubiegać się dziennikarze czynnie wykonujących zawód. Formularz zgłoszeniowy zostanie udostępniony na naszej stronie internetowej w kwietniu 2025 roku.
W przypadku współpracy medialnej prosimy o kontakt: [email protected]
KARNETY I BILETY
Karnety dostępne będą w sprzedaży od 10 października na stronie www.bilety.kortowiada.pl
Bilety jednodniowe dostępne będą w sprzedaży na początku maja 2025 roku.
Tak, w sprzedaży są karnety:
- ulgowe (dla studentów i pracowników UWM)
- dla studentów innych uczelni i uczniów szkół ponadpodstawowych
- normalne
Bilety jednodniowe dostępne będą w sprzedaży na początku maja 2025 roku.
Karnet/bilet ulgowy mogą nabyć studenci oraz pracownicy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Karnety ulgowe przewidziane są wyłącznie dla osób, które posiadają legitymację studencką bądź pracowniczą podczas wymiany karnetu na opaskę festiwalową (lub zaświadczenie o statusie studenta/pracownika wydane maksymalnie miesiąc wcześniej).
W przypadku gdy przy wymianie kupujący nie będzie w stanie okazać dokumentu uprawniającego do ulgi, będzie musiał dopłacić do karnetu/biletu normalnego. Dopłaty realizowane są stacjonarnie, podczas procesu wymiany biletu na opaskę festiwalową.
Karnety/bilety ulgowe przeznaczone są wyłącznie dla studentów i pracowników UWM, jednak dla studentów innych uczelni przygotowaliśmy oddzielną pulę biletów w specjalnych cenach.
Tak. Dlatego należy pamiętać, że kupując karnet/bilet dla innych osób konieczne jest podanie ich imion i nazwisk już w momencie dokonywania zakupu. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów - nie ma możliwości zmiany danych osobowych, a także zwrotu zakupionego karnetu/biletu.
Nie jest to możliwe, ponieważ karnety/bilety są imienne, w związku z czym podczas wymiany biletu na opaskę niezbędne jest okazanie dokumentu. Opaski są od razu zakładane na rękę osoby wymieniającej wejściówkę. W przypadku uszkodzenia opaski należy ją wymienić na nową (podczas wymiany trzeba posiadać blankiet karnetu/biletu oraz dokument tożsamości).
Karnet/bilet jednodniowy należy wymienić na opaskę festiwalową przed pierwszym wejściem na teren imprezy. Punkt wymiany biletów na opaski festiwalowe” znajduje się przy DS Nr 2, ul. Kanafojskiego 1, 10-722 Olsztyn) i będzie otwarty zgodnie z harmonogramem:
- wtorek 27 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 20:00
- środa 28 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 20:00
- czwartek 29 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 00:00
- piątek 30 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 00:00
- sobota 31 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 00:00
Tak. Po wymianie karnetu na opaskę festiwalową, nie można jej zdejmować. Opaska karnetowa jest ważna przez 3 dni festiwalu. Bez obaw można się w niej kąpać i wykonywać inne codzienne czynności. Z nałożoną na rękę opaską festiwalową można swobodnie opuszczać teren festiwalu i wchodzić na niego ponownie. W przypadku biletów jednodniowych, opaska jest ważna tylko w jednym konkretnym dniu, na który zakupiony został bilet.
Nie, wystarczy jego elektroniczna wersja (np. wgrana do naszej aplikacji). Jeżeli zakupiono karnet/bilet ulgowy należy mieć przy sobie ważny dokument potwierdzający ulgę.
Po wymianie biletu na opaskę nie jest konieczne okazywanie karnetu/biletu podczas wchodzenia na teren imprezy. Warto jednak wgrać karnet/bilet do aplikacji, aby mieć go cały czas przy sobie (może być przydatny np. przy wymianie uszkodzonej opaski lub konieczności przejścia dodatkowej weryfikacji).
Nie ma możliwości zmiany danych na karnetach/biletach. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów.
W sprawie pytań lub problemów związanych z procesem zakupu karnetów/biletów skorzystaj z formularza kontaktowego platformy: GoingApp
Przypominamy, że nie ma możliwości zmiany danych na karnetach/biletach.
TEREN IMPREZY / WSPÓŁPRACA
Akceptujemy i z radością witamy na Kortowiadzie psy asystujące osobom z niepełnosprawnością (po spełnieniu warunków określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573 z późn. zm.). Jeśli potrzebujesz od nas dodatkowego wsparcia – odezwij się do nas: [email protected] i napisz, jakie masz potrzeby. Sprawdzimy, czy umiemy Ci pomóc.
Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy:
- broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,
- materiałów wybuchowych,
- wyrobów pirotechnicznych,
- materiałów pożarowo niebezpiecznych,
- napojów alkoholowych i bezalkoholowych, chyba, że zostały zakupione w strefach gastronomicznych na Terenie Imprezy, a ich wniesienie na Teren Imprezy jest dozwolone przez Ustawę,
- żywności, chyba, że została zakupiona w strefach gastronomicznych na Terenie Imprezy, a jej wniesienie na Teren Imprezy jest dozwolone przez Ustawę,
- parasolek zakończonych szpikulcem,
- selfie sticków,
- dronów,
- wskaźników laserowych,
- środków odurzających lub substancji psychotropowych,
- gazu w aerozolu, substancji żrących, łatwopalnych, barwników lub pojemników zawierających substancje szkodliwe dla zdrowia,
- profesjonalnych kamer video i aparatów fotograficznych z wymiennymi obiektywami,
- urządzeń służących do przesyłania obrazu, dźwięku, opisów wydarzeń poprzez Internet lub inne formy przekazu z wyjątkiem dopuszczonych za zgodą Organizatora
Obowiązuje zakaz wstępu ze zwierzętami na teren festiwalu. Wyjątkiem są psy asystujące osobom niepełnosprawnym (pod warunkiem wyposażenia psa asystującego w uprząż oraz posiadania przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych).
Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne lekarstwa oraz przybory medyczne do ich podania. Należy jednak posiadać zaświadczenie lekarskie potwierdzające konieczność ich przyjmowania.
Zachęcamy do kontaktu mailowego: [email protected]
Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń za pośrednictwem adresu mailowego [email protected]
Prosimy o kontakt e-mailowy: [email protected]