INFORMACJE OGÓLNE
64. edycja Kortowiady rozpocznie się 28 maja 2025 roku i będzie trwała cztery dni. Koncerty na Plaży Kortowskiej będą odbywały się od 29 do 31 maja 2025 roku
Line-up na 2025 rok został zamknięty.
Cały program dostępny jest w naszej aplikacji mobilnej, line-up dostępny jest również na tej stronie.
Udział w wielu wydarzeniach towarzyszących (m.in. sportowych, rozrywkowych) jest bezpłatny. Biletowane są koncerty odbywające się na Plaży Kortowskiej oraz wydarzenie Silent Party.
Uczestnikiem Kortowiady może być:
- dziecko do 4. roku życia bez konieczności zakupu biletu,
- osoba małoletnia pomiędzy 4. a 16. rokiem życia wyłącznie w obecności jej przedstawiciela ustawowego lub innego upoważnionego opiekuna (po dostarczeniu oświadczenia, które stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu),
- osoba małoletnia, która ukończyła 16. rok życia, ale nie ukończyła 18. roku życia wyłącznie po podpisaniu przez jej przedstawiciela ustawowego lub innego upoważnionego opiekuna najpóźniej przed wejściem na Imprezę oświadczenia dotyczącego uczestnictwa osoby małoletniej w Imprezie oraz o ponoszeniu pełnej odpowiedzialności (w tym materialnej) za w/w osobę małoletnią (wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 do Regulaminu),
- osoba pełnoletnia.
O akredytację mogą ubiegać się dziennikarze czynnie wykonujących zawód, fotografowie oraz influencerzy.
W przypadku współpracy medialnej prosimy o kontakt: [email protected]
KARNETY I BILETY
Bilety jednodniowe dostępne są na stronie www.bilety.kortowiada.pl
Karnety nie są już dostępne w sprzedaży online. Ostatnia możliwość zakupu możliwa będzie podczas sprzedaży stacjonarnej, która rozpocznie się w poniedziałek 26 maja o 12:00. Sprzedaż prowadzona będzie w punkcie przy DS1 (od strony siłowni nad Kortówką).
W sprzedaży stacjonarnej dostępna będzie również ograniczona pula biletów jednodniowych.
Podczas sprzedaży stacjonarnej opaska festiwalowa zakładana jest od razu na rękę uczestnika - nie ma możliwości zakupu opaski dla kogoś innego.
Punkt sprzedaży od 2025 roku zlokalizowany jest w nowym miejscu - na parkingu przy Domu Studenta nr 1 (ulica Kanafojskiego 3).
Sprawdź dokładną lokalizację ma mapach
- poniedziałek 26 maja 2025 r. od 12:00 do 18:00
- wtorek 27 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 18:00
- środa 28 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 22:00
- czwartek 29 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 23:00
- piątek 30 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 23:00
- sobota 31 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 23:00
W przypadku wyczerpania puli karnetów/biletów jednodniowych sprzedaż zostanie zakończona szybciej.
Tak, w sprzedaży są karnety/bilety:
- ulgowe (dla studentów i pracowników UWM)
- dla studentów innych uczelni i uczniów szkół ponadpodstawowych
- normalne
Karnet/bilet ulgowy mogą nabyć studenci oraz pracownicy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Karnety ulgowe przewidziane są wyłącznie dla osób, które posiadają legitymację studencką bądź pracowniczą podczas wymiany karnetu na opaskę festiwalową (lub zaświadczenie o statusie studenta/pracownika wydane maksymalnie miesiąc wcześniej).
W przypadku gdy przy wymianie kupujący nie będzie w stanie okazać dokumentu uprawniającego do ulgi, będzie musiał dopłacić do karnetu/biletu normalnego. Dopłaty realizowane są stacjonarnie, podczas procesu wymiany biletu na opaskę festiwalową.
Karnety/bilety ulgowe przeznaczone są wyłącznie dla studentów i pracowników UWM, jednak dla studentów innych uczelni przygotowaliśmy oddzielną pulę biletów w specjalnych cenach.
Tak. Dlatego należy pamiętać, że kupując karnet/bilet dla innych osób konieczne jest podanie ich imion i nazwisk już w momencie dokonywania zakupu. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów - nie ma możliwości zmiany danych osobowych, a także zwrotu zakupionego karnetu/biletu.
Nie jest to możliwe, ponieważ karnety/bilety są imienne, w związku z czym podczas wymiany biletu na opaskę niezbędne jest okazanie dokumentu. Opaski są od razu zakładane na rękę osoby wymieniającej wejściówkę. W przypadku uszkodzenia opaski należy ją wymienić na nową (podczas wymiany trzeba posiadać blankiet karnetu/biletu oraz dokument tożsamości).
Punkt wymiany od 2025 roku zlokalizowany jest w nowym miejscu - na parkingu przy Domu Studenta nr 1 (ulica Kanafojskiego 3).
Sprawdź dokładną lokalizację ma mapach
- wtorek 27 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 20:00
- środa 28 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 21:00
- czwartek 29 maja 2025 r. od godziny 11:00 do 23:59
- piątek 30 maja 2025 r. od godziny 12:00 do 23:59
- sobota 31 maja 2025 r. od godziny 13:00 do 23:59
Tak. Po wymianie karnetu na opaskę festiwalową, nie można jej zdejmować. Opaska karnetowa jest ważna przez 3 dni festiwalu. Bez obaw można się w niej kąpać i wykonywać inne codzienne czynności. Z nałożoną na rękę opaską festiwalową można swobodnie opuszczać teren festiwalu i wchodzić na niego ponownie. W przypadku biletów jednodniowych, opaska jest ważna tylko w jednym konkretnym dniu, na który zakupiony został bilet.
Nie, wystarczy jego elektroniczna wersja (np. wgrana do naszej aplikacji). Jeżeli zakupiono karnet/bilet ulgowy należy mieć przy sobie ważny dokument potwierdzający ulgę.
Po wymianie biletu na opaskę nie jest konieczne okazywanie karnetu/biletu podczas wchodzenia na teren imprezy. Warto jednak wgrać karnet/bilet do aplikacji, aby mieć go cały czas przy sobie (może być przydatny np. przy wymianie uszkodzonej opaski lub konieczności przejścia dodatkowej weryfikacji).
Nie ma możliwości zmiany danych na karnetach/biletach. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów.
W sprawie pytań lub problemów związanych z procesem zakupu karnetów/biletów skorzystaj z formularza kontaktowego platformy: GoingApp
Przypominamy, że nie ma możliwości zmiany danych na karnetach/biletach.
Nie, bilety i karnety ulgowe dla studentów innych uczelni i uczniów szkół ponadpodstawowych nie są przeznaczone dla słuchaczy szkół policealnych oraz liceów dla dorosłych.
TEREN IMPREZY / WSPÓŁPRACA
Akceptujemy i z radością witamy na Kortowiadzie psy asystujące osobom z niepełnosprawnością (po spełnieniu warunków określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573 z późn. zm.). Jeśli potrzebujesz od nas dodatkowego wsparcia – odezwij się do nas: [email protected] i napisz, jakie masz potrzeby. Sprawdzimy, czy umiemy Ci pomóc.
Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy:
- broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,
- materiałów wybuchowych,
- wyrobów pirotechnicznych,
- materiałów pożarowo niebezpiecznych,
- napojów alkoholowych i bezalkoholowych, chyba, że zostały zakupione w strefach gastronomicznych na Terenie Imprezy, a ich wniesienie na Teren Imprezy jest dozwolone przez Ustawę,
- żywności, chyba, że została zakupiona w strefach gastronomicznych na Terenie Imprezy, a jej wniesienie na Teren Imprezy jest dozwolone przez Ustawę,
- parasolek zakończonych szpikulcem,
- selfie sticków,
- dronów,
- wskaźników laserowych,
- środków odurzających lub substancji psychotropowych,
- gazu w aerozolu, substancji żrących, łatwopalnych, barwników lub pojemników zawierających substancje szkodliwe dla zdrowia,
- profesjonalnych kamer video i aparatów fotograficznych z wymiennymi obiektywami,
- urządzeń służących do przesyłania obrazu, dźwięku, opisów wydarzeń poprzez Internet lub inne formy przekazu z wyjątkiem dopuszczonych za zgodą Organizatora
Obowiązuje zakaz wstępu ze zwierzętami na teren festiwalu. Wyjątkiem są psy asystujące osobom niepełnosprawnym (pod warunkiem wyposażenia psa asystującego w uprząż oraz posiadania przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych).
Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne lekarstwa oraz przybory medyczne do ich podania. Należy jednak posiadać zaświadczenie lekarskie potwierdzające konieczność ich przyjmowania.
Zachęcamy do kontaktu mailowego: [email protected]
Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń za pośrednictwem adresu mailowego [email protected]
Prosimy o kontakt e-mailowy: [email protected]